מה חדש | שיפוץ ובנייה

חמש תוכנות לעיצוב הבית שכדאי להכיר

מוגש בשיתוף זברה CRM –  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.

רגע לפני שאנחנו מתחילים בתהליך שיפוץ או עיצוב מחדש של הבית הפרטי שלנו, היינו שמחים לדעת איך תראה התוצאה הסופית ולערוך בהתאם שינויים בתוכנית המקורית. אז נכון, אי אפשר ליצור גרסה מקדימה של השיפוץ במציאות אבל ישנן לא מעט תוכנות שיכולות לעשות זאת בקלות יתרה במציאות הוירטואלית. 

בואו להכיר את חמשת התוכנות המומלצות להדמיה של עיצוב הבית.

Home Designer Suite

תוכנת עיצוב מקצועית ומרשימה בתשלום אשר מאפשרת לכם לבנות את בית החלומות שלכם בצורה תלת ממדית ומיועדת בעיקר לאדריכלים וקבלנים. התוכנה מאפשרת למשתמשי הקצה להשתמש באחת מתוך אלף וחמש מאות תבניות עיצוב קיימות ולהוסיף פריטים על ידי גרירתם לתוכנית מתוך ספריית האובייקטים המכילה כ-6000 פריטים שונים.

בתוכנה זו תוכלו לשנות ולהגדיר כל פרט ופרט. החל ממשטחי העבודה, דרך צבעי הקירות, ועד שילוב מכשירי חשמל ואפילו קביעת גודל החלונות. המערכת תפיק עבורכם תכנית בנייה סופית על פי העיצוב שבחרתם שהדרך ממנה אל בית החלונות שלכם קצרה מאד, או לפחות קצרה בהרבה אחרי השימוש בתוכנה.

.

Envisioneer Express

אם אתם מעוניינים בתוכנה מקצועית אך לא מעוניינים להשקיע כסף התוכנה הזו מיועדת לכם. תוכנה זו היא למעשה גרסה מצומצמת לתוכנת העיצוב המקצועית Envisioneer המאפשרת לכם לבנות מודל תלת ממדי של הבית המתוכנן או החלל אותו אתם מייעדים לשיפוץ.

עם תוכנה זו תוכלו לשלוט על כל אחד מהפרמטרים השונים המרכיבים את עיצוב הבית עד רמת התאורה בחלל עצמו. כך תוכלו להגיע לתוצאה ריאליסטית במיוחד.

Sweet Home 3D

תוכנה פשוטה יותר לשימוש המאפשרת לכל אחד מאתנו ליצור תכניות לבנייה של בית שלם או לעיצוב מחדש של חדר או חלל אחר בבית. התוכנה כוללת בתוכנה ספריית רהיטים אותם ניתן למקם בתוך החדרים עצמם ובכך לאמוד טוב יותר את השינויים אותם אנו מעוניינים לבצע.

למעשה כל אחד מאתנו יכול להשתמש בתוכנה זו ללא שום רקע בעיצוב או באדריכלות ולבנות תכניות מפורטות אך היא לא התוכנה המומלצת ביותר למקצוענים בתחום.

מתכנן המטבחים של איקאה

אם אתם נמנים על אלפי הישראלים אשר מעצבים את ביתם בעזרת מגוון הרהיטים של חברת איקאה השוודית כדאי שתשקלו את השימוש במתכנן המטבחים של חברת איקאה לפני תהליך השיפוץ הקרוב שלכם.

התוכנה, אשר פועלת מתוך דפדפן האינטרנט, מאפשרת לכם לבחור מתוך מגוון רחב של עיצובים קיימים אותם תוכלו להתאים באופן עצמאי או ליצור עיצוב מתבנית של חדר ריק. אל המטבח תוכלו להוסיף פריטים חשמליים שונים ומגוון רחב של מוצרי החברה.

בסיום התהליך תוכלו לשמור את התרשים הסופי, לקבוע פגישה עם מעצבי חברת איקאה ולהפוך את המבטח הווירטואלי למטבח הבא שלכם.

.

טמבור

אם השיפוץ שלכם מסתכם רק בצביעת כמה קירות בחלל הסלון או במטבח תוכלו להוריד את האפליקציה הייעודית של חברת טמבור הישראלית.

באפליקציה זו תוכלו להשתמש בתמונות מובנות של חללים שונים ולשנות את צבעי הקירות בקלות לכל צבע מתוך מניפת הצבעים של חברת טמבור. בנוסף, תוכלו בקלות גם לצלם כל חלל שתרצו בבית ולשנות את צבעי הקירות.

.

עיצוב נעים לכם!

מעבר לאתר של זברה CRM

 

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.