גינה וגן | מה חדש

עיצוב גן בסטייל: טיפים לקניית ריהוט גן

עיצוב גן בסטייל: טיפים לקניית ריהוט גן

ריהוט גן, בין אם הוא קטן או גדול, הוא חיוני לא רק לשיפור האסתטיקה של הגינה או המרפסת שלכם, אלא גם ליצירת חלל מגורים יקר ערך, אפילו מחוץ לקירות הבית שלכם. לכן זה הופך את בחירת ריהוט הגן שלכם לחשובה כמו בחירת ריהוט לפנים הבית. ריהוט הגן גם יכול להגביר את ההנאה שלכם מהגינה ולשפר את יכולת האירוח שלכם.

אם אתם מחפשים את הרהיטים המתאימים ביותר לצרכים שלכם עליכם לקחת בחשבון חמישה גורמים שיעזרו לכם ליצור גינה מסוגננת.

rihut1

חומר ועמידות:

לבחירת חומר הריהוט יש השפעה גדולה על העמידות ועל אורך החיים של  הרהיט:

  • ריהוט גן העשוי מעץ טבעי כגון במבוק יהיה יציב ובעל עמידות גבוהה יותר, מה שהופך אותו לריהוט גן פופולארי.
  • הברזל הוא חומר קשוח שיכול לעמוד באלמנטים של מזג האוויר.
  • האלומיניום הוא בחירה מצוינת, הוא עמיד בפני דהייה,חלודה וקורוזיה,
  • כך גם העץ, אם שומרים עליו ומתחזקים אותו בצורה נכונה: בעזרת מריחת לכה אחת לחצי שנה הוא יכול להחזיק שנים רבות גם בתנאי מזג אוויר קשים.
  • rihut2

 פונקציונאליות:

אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת ריהוט הגן שלכם הוא בדיקה אם הריהוט מספק את הצרכים שלכם וממלא את המטרות שלכם. קחו בחשבון את הפעילויות שאתם מתכננים לעשות בגינה שלכם: האם אתם מתכננים לעשות מסיבות למספר גדול של אורחים? אם כך, ייתכן שתצרכו לבחור בשולחן גדול וסט כיסאות שיכול להכיל יותר אנשים, או לחילופין אם אתם רוצים להשתמש בגינה כמקום למנוחה, בחירת ערסל מתאים עשויה להיות כל מה שאתם צריכים.

rihut3

מיקום:

לפני הקנייה, כדאי למדוד את השטח המדויק שיש לכם בגינה. עליכם להקצאות מקום לריהוט הגינה ולוודא שנישאר מקום נוסף שיאפשר לכם ולאורחים שלכם לעבור וללכת סביבם – כלל בסיסי: למדוד כ-24-36 סנטימטרים נוספים מהחלק האחורי של הכיסאות כדי לתת מקום נרחב לעבור סביבם. חשוב גם לא למקם את הריהוט ליד שיחים או עצים מלכלכים על מנת שלא יהרסו את הריהוט עם הזמן.

rihut4

עיצוב:

קיימים סגנונות רבים וחומרים שונים של ריהוט גן ולכן זה לא תמיד פשוט לבחור בין המגוון הקיים. עליכם לבחור את האופי שאתם רוצים שהגינה שלכם תקרין. האם אתם מעוניינים ברהיטים שישדרו הרמוניה ושלווה? האם אתם מעוניינים ברהיטים שיעניקו אווירה כפרית ומסורתית יותר? הכול, כמובן, צריך להתחבר למבנה הבית שלכם ולמיקומו הגיאוגרפי.

rihut5

נוחות:

יש לזכור כי ריהוט גן צריך להיות בשימוש ואיננו בגינה רק לשם היופי – אתם יושבים עליו ונחים עליו. בחרו רהיטים שהם לא רק מסוגננים, אלא גם שיאפשרו לכם להירגע וליהנות מהגינה ומהנוף (אם יש לכם.) בבחירת הריפוד לריהוט הגינה הקדישו מחשבה לכך שמצד אחד הריפוד צריך להיות עמיד לפגעי מזג האוויר והזמן ומצד שני הוא צריך להיות נעים למגע.

בחירה נכונה של ריהוט לגינה תבטיח לכם הנאה לאורך זמן מהגינה שלכם. זכרו שהגינה והריהוט הם מכלול אחד שבו כל מרכיב – בין אם הוא אסתטי או פרקטי – משפיע על שאר המרכיבים ועל התמונה הגדולה כולה.

***

מעבר לאתר כוכב הגינה

 

 

 

 

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.