גינת החלומות
גינה וגן | מה חדש | עשה זאת בעצמך

גינת החלומות – יש חלומות שניתן להגשים

בזכות עבודה קשה ומאמץ אין סופי, הגשמתם את החלום של בית פרטי עם גינה. מה הלאה? תתנו לחלום לשקוע באמצעות חוסר השקעה וטיפוח, או שאולי תעשו צעד אחד נוסף קדימה, ותוסיפו לחלום את ממד השלמות?

התשובה, חברים וחברות, ברורה. כל מה שמפריד ביניכם לבין גינת החלומות שתגרום לכל השכנים להציץ בקנאה הם מספר פריטים שיהפכו את מראה הגינה ואת חווית השהייה בה לנפלאה במיוחד. הנה מספר טיפים שהופכים כל גינה ל"בית"…

  • גריל גז – אין חגיגה בלי עוגה? אולי, אבל בטוח שאין גינה בלי גריל גז! שוק גרילי הגז בישראל רווי יצרנים ויבואנים, מה שמאפשר לכם ליהנות מאיכות גבוהה במחירים שפויים. בארצנו שטופת השמש אין כמו מנגל משפחתי בסוף השבוע כדי להתחיל את השבוע שאחריו באנרגיות טובות.
    ברכישת גריל גז הקפידו על מספר אלמנטים חשובים: עוצמת הגריל – הלב הפועם של המכשיר: לפחות 15 BTU לסמ"ר; שטח צלייה – בהתאם לשימוש הייעודי. שטח של 70 על 35 ס"מ יספיק לכמות בשר נכבדה למשפחה שלמה (ורעבה); חומר הגריל – נירוסטה בעדיפות ראשונה, פח בעדיפות אחרונה; מראה בזמן צלייה – אש כחולה עדינה, בידוד בין האש לבשר באמצעות רדיאנטים, להבות מפוזרות באופן אחיד וכו'.
    ערכו סקר שוק מקיף (טווחי המחירים משמעותיים, ונעים לרוב בין 1,000 ל-3,000 ₪), התעקשו על אחריות מלאה בת שנה לפחות ותיהנו מהבשר הכי טעים שיש…
  • ג'קוזי – עבור הימים הסגריריים, אין כמו אמבט ג'קוזי לגינה. הוצאה של 4-10 אלף ₪ במרבית המקרים, שתשדרג פלאים את מראה הגינה והכיף שבלהיות בה. הקפידו לבדוק בקפידה פרמטרים כגון חיסכון באנרגיה, ארץ יצור (עדיפות לארה"ב וקנדה), בידוד, ניקיון והיגיינה, עמידות, אבזור, גודל ועוד

ג'קוזי גדול ומרווח לגינה

  • ריהוט גן – בכדי להשלים את התמונה של גינת החלומות, אין כמו רהיטי גן נוחים, מעוצבים וכאלו המשתלבים במראה הגינה. הנקודות החשובות ברכישת ריהוט גן: עמידות בפגעי מזג האוויר (מים, לחות, חום כבד), שילוב גדלים, צבעים, דגמים (מומלץ להתייעץ עם מעצבי פנים), סידור הרהיטים, הפראקטיות שלהם ובעיקר – תחושת הנוחות שהם מעניקים לכם.
  • טרמפולינה – טרמפולינה הופכת את החצר ללונה פארק קטן. הטרמפולינה מעסיקה מבוגרים וילדים גם יחד והופכת את השהות בחצר לפעילות משותפת מהנה. בנוסף להנאה ולפעילות החברתית / משפחתית, הטרמפולינה מסייעת לקיום אורח חיים ספורטיבי. ישנן טרמפולינות במידות שונות וכך ניתן להתאים את הטרמפולינה המתאימה לחצר על פי גודלה.

ילדים קופצים על טרמפולינה

  • פרגולה – פרגולות הינן חלק בלתי נפרד מנוף הבתים הפרטיים בישראל. מזג האוויר אשר מאפשר שהות ממושכת מחוץ לכותלי הבית הופך את הפרגולה למקום מפגש מרכזי עבור משפחות רבות. פרגולות ניתן ליצור ממגוון חומרים על פי טעם אישי, בהתאם למראהו הכללי של הבית. בהתאם לפונקציונאליות הנדרשת (קיפול, קבוע וכדומה).

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.