גינה וגן | מה חדש | עיצוב פנים

חתונה בטבע – למה שלא תעצבו בעצמכם?

לא כולם מעוניינים לערוך חתונה גדולה באולם או בגן אירועים. יש זוגות שמעדיפים חתונה מצומצמת, וספציפית חתונה בטבע – ביער, בשדה, בדשא של הקיבוץ או בגינה של ההורים. במקרה הזה, המקום לא מגיע עם שירותי עיצוב משל עצמו. לפני הזוג עומד למעשה דף חלק, וזה התפקיד שלהם למלא אותו בקווים וצבעים – להלן עיצוב האירוע. זהו לאו דווקא חיסרון. בצורה כזו ניתן להתאים בצורה מדויקת את המקום לפנטזיה של הזוג, לטעמו האישי ולהרכב המשתתפים.

יש זוגות שחתונה בטבע היא מבחינתם חתונה פייתית הישר מהאגדות, יש כאלו שחתונה בטבע משדרת להם משהו ארצי וכפרי יותר, יש כאלו ש"נזרקים" במחשבה לקמפינג וטיולים אתגריים… כל חלום ניתן לממש, וכאן באים לעזרתנו אתרים שונים ברשת, שמהם ניתן לקנות את כל רכיבי העיצוב השונים שירכיבו את האירוע המושלם.

באתר mini in the box תוכלו למצוא מנורות LED  שיכולות לשמש אתכם לסמן לאורחים את שביל הגישה לאירוע שלכם, לסמן את שביל ההליכה לחופה, וגם סתם להוות מוקדי תאורה שונים בין עצי היער או בין שיחי הגינה.

pic1

ב-ebay תוכלו למצוא שרשראות של נוריות לתאורה, וכן אופציות נוספות כמו עששיות מנייר או מזכוכית.

 pic2

באתר light in a box ניתן למצוא שפע של אביזרים עיצוביים שמתאימים לחתונה בטבע. מבחינת תאורה, האתר מציע לרכישה "פנסים סיניים" מנייר חום בדגמים שונים, וכן אהילים מנייר אורז, למראה פייתי.

 pic3

תוכלו גם למצוא באתר פרפרים שונים לקישוט – מושלם לאירוע בגינה.

 pic4

ניתן למצוא באתר קישוטים תלויים מזכוכית, לתלייה מהעצים.

 pic5

האתר מציע גם פתקי הושבה ומספרי שולחנות שמתאימים לחתונה בטבע, עם דגמי ציפורים ועצים.

 pic6

באתר Etsy אפשר למצוא קישוטים ואקססוריז מקסימים עבור החתונה בטבע שלכם, חלקם הגדול בעבודת יד: שלטים, דגלונים, מספרי שולחנות ועוד.

 pic7

כדי לוודא שהאורחים לא ילכו לאיבוד בדרך לקבלת הפנים ולחופה, תוכלו לסמן את הדרך באמצעות שלטים שונים, שניתן לרכוש ב-Ebay.

 pic8

אתר Party City מאפשר לכם לקנות קישוטים לחתונה לפי צבעים, כך שאם לדוגמא מבחינתכם חתונה בטבע היא חתונה שכולה ירוק, תוכלו לראות באתר בדף אחד את כל האקססוריז הירוקים שיכולים להתאים לכם.

 pic9

אנו מאחלים לכם המון מזל טוב, שתצליחו להגשים את החלום ובחתונה שלכם להיות מוקפים בטבע מכל הכיוונים.

 pic10

***

נכבת בשיתוף אולסייל – מכרזים ומכירות קבוצתיות

 

Similar Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.